faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Sunday, March 27, 2011

kalo lahir 01.01.2000 patutnye umur brape skarang?


>>ini adik bongsu kesayangan saya..
>>hyep!!saya dengar ade yg bisik2...
>>ape?! xsame?

>>rilex rilex....da biase dgr daa..
>>yes absolutely he's my bro!
>>memang dia mcm anak cine....
>>adik kandung oke...

>>nie nak citer nie...
>>adik saya lahir pada 01 january 2000
>>so sepatotnye umo dia skunk 11 tahun a.k.a darjah 5..
>>tapi baru2 nie my ummi ade kol cakap "alang kena amek UPSR tahun nie...!"

>>aku pelik...dia baru drjh 5..
>>ummi cakap cikgu dia cakap sape yang lahir 01.01, umur dia dikire sama ngan budak yg umur tahun sebelom dia lahir...

>>kowank paham??aku xpaham...
>>kesian dia...xpasal2 kena amek UPSR..
>>kalo x amek taon nie, taon depan dia kena jugak2 masuk TINGKATAN 1!
>>kesian kot...

>>ummi ckp skunk dia kena pergi extra tuition, kat skola cikgu kena ajar special utk dia..
>>aku doakan dia boleh buat!

>>aku pelik..kenapa benda nie cikgu dia x sedar awal2 tyme dia darjah 1 dulu??
>>maybe tyme dia sekolah kat Rawang dulu, cikgu dia x perasan sebab 1 skola ade beribu-ribu student..
>>so bile da pindah Temerloh n skola plak kat skola kampung, so student x ramai..
>>tu yg cikgu dia alert kot...
>>thanx kat cikgu SEK. KEB. BANGAU, TEMERLOH sebab alert tentang adik saya...
>>hope he can catch up his study!

GOOD LUCK MUHAMMAD SYUKRAN!

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen