faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Thursday, April 7, 2011

just.kawan.faa!(PART.7)

>>nie sorang2nye kawan aku yg mempunyai nama yg panjang n snang nak ingat...
>>SABRENA KHANUM BINTI NAWAB ZADAH KHAN...
>>amacam??
>>hehehehe...dia nie keturunan pakistan..

>>dia org Ipoh Perak...
>>gila durian n dia laa kan...bila ak ckp ak ska mkn sumtink nie...dy ckp jom dtg ipoh!aku bwak g mkn mende tue kat ipoh yg paling sedap pnye...
>>bnyak kali dah tapi aku x jugak2 berkesempatan nk g..
>>nnt2 nnt laaa..aku mmg teringin nak pegi...

>>ok meh aku citer psai dy nie...
>>dia nie sbnarnye pangkat senior pada aku..
>>lahir pada 09 Mach 1989...
>>tp xrase dy tua dr aku pon..mcm sebaya...

>>kami da kawan dr sem 1 then ade konflik ckit lam pershbtan kami...
>>tp skunk da oke....
>>aku syg dia sgt!
>>ape konflik tue??
>>perlu ke ak citer??-no!-

>>dia nie pon minat msak gak...
>>expert lam bab2 kari nie...
>>try laa mkn kari dia..
>>pure rempah beb!

>>dia nie laa ratu lawak ang taw x...
>>blom campur ida lg tue..
>>leh wat sampai aku ilang suara laa...
>>asyik ketawa je
>>hahahahahahha...tgk..ketawa lg..

>>hope kitaowank da xgado2 ag da....
>>siyesli ak ckp ak syg dia!
>>x tipu!

2 comments:

superb komen-ngomen