faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Monday, October 3, 2011

ammar...uli agi (my baby)

>>Babysitter, Pengasuh
>>ni laa pekerjaan aku sekarang...

>>its ok...buat sementara wktu nie kan...
>>gaji memanglaa x sebesar mane..
>>tapi bak kata myummi n myabah, kecik mane pon mama Ammar bayar, boleh jadi cukup kalo kita jaga dia ikhlas...

>>betul jugak tu...
>>lagipun tak susah jaga dia nie..
>>mama dy plak nurse, so keje shift...
>>kadang2 pagi, kadang2 petang n aku lagi suke dy anta malam..
>>tugas aku just tidurkan je dak Ammar nie..
>>hehhehe

>>tapi yang selalu merunsingkan aku, Ammar selalu nangis dulu time sampai kat umah aku...
>>aku nie jenis jadi buntu kalo dak nangis2 nie...
>>leh cramp otak aku woooooo...huhuhuhu

>>kadang2 Alang yg pujuk..
>>kadang2 Ummi n Abah yg pujuk..
>>tapi dy still nangis2..
>>sekurang2nya 1/2 jam...

>>tapi thanks to Mak Su aku sebab dah jumpa something yg leh senyapkan dy..

PS2

>>ye..itulah dia..
>>1 hari tu dy nangis2...
>>Mak Su bawak g atas letak tepi Alang ngan Syahir yg tengah syiok berpadu tenaga berhempas pulas maen PS2..
>>senyap kot dpat pgang controller PS2...(muke Syahir time nie tegang)

>>oke pas nie kalo dy nangis aku ajak dy maen PS2..hikhik


4 comments:

  1. bkn beradu tenaga ke??? - gadis buntu

    ReplyDelete
  2. hai babysiter.
    eh seronok apa jaga bebudak comel ni.
    bukan susah sangatkan?
    berlatih jadi ibu.keke

    ReplyDelete
  3. dayah::oo ye ek??huhuhuhu..lama dah tgalkn dunia tatabahasa

    ReplyDelete
  4. farah:: agak mencabar jugak laa..huhuhuhuhu...pengalaman kan??

    ReplyDelete

superb komen-ngomen