faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Thursday, February 17, 2011

best port for lepak...TAMAN JUBLI MAS, ALOR STAR

>>hye ni nak citer mende lama sbnarnye...
>>hehehehe...
>>ok..sebagai seorg student, kami slalu ingin pergi ke tmpat yg tenang,cool n bleh release tension...
>>so tmpat yg tepat utk pegi kat aloq staq nie ialah kat TAMAN JUBLI MAS nie...
>>tmpat yg tenang, bleh bg makan ikan, joging, main layang2, skateboard n yg penting BERSIH!


>>kenapa aku highlightkan bersih itu??
>>sebab agak2 laa kan..
>>kite nie daa laa penat, tension then dlm mood yg x ok..
>>so kowank nk release kowank pergi 1 taman tasik nie..
>>tapi sampai2 je, taman tasik tu penoh ngan hiasan tambahan yg berwarna-warni yg mnyakitkan mata,hati n perasaan kowank..


ARGHHHHHHHHHHH!!

>>itulah yg terjadi kat hometown aku sendiri..
>>malu siott!
>>hiasan tmbahan yg dimaksudkan ialah plastik bungkus mknan yg bermacam jenis terdampar je kat tepi2 tasik..
>>ish..xde org bersihkan ke??
>>org2 yg berniaga nie xde sivik ke nk tlg ape yg patot??
>>sanggup org2 kat sini pancing ikan n naik bot menikmati keindahan sampah?!

>>WTH??aku sungguh sungguh pelik..
>>xsampai 10 minit pon ak kat situ aku blah!
>>biarlaa ak nk puji ngeri org bkn ngri sendiri..
>>sbb aku suka..
>>aku suka lagi taman tasik kat alor star dr taman tasik "disana"..
>>xkan pergi dah kesana.....................

TAMAN JUBLI MAS




2011










2010











>>bende2 camnie laa yg aku akan paling rindoo ble da abes blaja nnt...huuuuuuuuuuuuuu..lov u ol lah!

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen