faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Tuesday, July 19, 2011

angkara running man!



>>assalamualaikum...
>>ermmm camne nak mule ek..
>>ak nak perkenalkan RM(running man) ni pon ak rase da ramai fanz diowank nie da taw pasal nie kan..

>>ade yang xkenal??
>>cik YAHYOHYEH x knal..hihihi..da tnya dia da kelmarin...

>>kalo nak membengkakkan mata nak taw pasal RM ni..
>>rajinkan jarimulus anda tekan ("_")

>>mende nie kalo xsilap aku ade kat astro channel KBSworld...

>>sumpah klaka weh gameshow nie...
>>rase addict nak tgk sokmo..

*toleh*--(sape yang ckp kolot tu?)

>>lek laaa..even mende nie da lama melanda Malaysia..
>>aku xkisah aku baru je knal...
>>n skunk aku sangat2 suke menontonnya..hahahahah

>>psst psst..nak bisik nie...

(dulu angah(adik aku) yang dah sememangnya fanatik ngan warga korea nie, sokmo tgk game show nie...dia slalu kene kutuk ngan aku..."ntah paham ke x org korea tu ckp maen gelak je..".."mende lawak sangat stakat ckp2 je...bhase diowank plak tu.."...n last2 aku plak yang menagih simpati mintak dy copykan RM dr lappy dy ke lappy ak....semua gara2 aku bosan aritu n godek2 lappy dia..then tertengok RM nie lalu jatuh hati sbb ak gelak2guling2golek2gila2 time lyan RM nie...)

>>so sape2 nk tgk leh laa DL kat iSUBS kat (*_*)..
>>aku xreti DL so aku paksa angah copykan yg dia ade ke lappy ak je...hihihihi
>>jom layannn..!
>>kat you tube xde k..aku da cari...

2 comments:

  1. bkan kbs la weh..sbs (ade at astro beyond jer)..

    ReplyDelete
  2. anon angah::mne laa koi taw...huhuhu

    ReplyDelete

superb komen-ngomen