faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Tuesday, December 14, 2010

aku BRIGED KEUSAHAWANAN aiskrim 1 malaysia...

>>waaaaaa....vangganye ngan tajuk ini..
>>huhuhu..cuti sem ak kali nie bermakna...
>>aku dikenali dikalangan kanak-kanak TAMAN BUKIT TINGKAT..
>>hahahahha...
>>Hari-hari aku dengar:
"assalamualaikum..nak beli aiskrim.."
"nak beli..!!"
"nak beli eskem.."

>>ade yg tanpa salam..
>>ade yg beri salam cam lam citer "KUM KUM"..(budak kecik pelat)
>>macam-macam...xde laa bosan...
>>antara perisa aiskrim yang aku jual ialah::

asam masin
sarsi
oren
laici(tulisan ni ptot putih tp x tkut xnmpak)
anggur
nescafe
milo
jagung
bandung

coming soon (request dr sorang dak comel): stoberi




>>ak bukanlah buat sorank-sorank..
>>nie assistant aku..

(untung rugi aku tanggung ngan beliaw..sapikah!)

>>ni plak pekerja sambilan aku...
>>wat tyme dia berkunjung ke umah ak jew..huhuhu

(yong mihi..upah dy eskem free jew..)

>>huhuhuhu...
>>n thanx jugak pada ummi n abah yg kadang2 sponsor bahan2 nak wat eskem nie..

(abaikan gambo pekerja tambahan blakang tue)
>>hehehehehe..tu yg leh dapat untung lebeyh walaupon ak jual 20sen sebatang...
>>murah x??murah x??
>>hahahaha..kalo rase nak meh dtg ke kediaman ak di BUKIT TINGKAT TEMERLOH..
>>k??

supportlah barangan buatan malaysia!(ayat politik)

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen