faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Wednesday, December 15, 2010

aku jugak minat korea

>>haahahahahaha..
>>ni laa post yang ingin aku buktikan bahawa ak juga salah sorank peminat korea..
>>tapi x laa die hard fan ngat cam adik ak n kazen2 ak...
>>hehehehehehe..
>>ni aku nak citer...
>>ari nie idop ak bermakna sangat coz pagi td adik ak bukak je ntv7,
>>aku terpana...
>>STAIRWAYS TO HEAVEN in da house!
>>huhuhuhuhuhu..aku suka..
>>aku suka sangat2 sebab itu adalah citer fav ak...
>>the most best drama ever!!(ayat omputih lintang pukang)
>>n paling penting skali it is in korean language!!
>>so syok holiday!
>>huhuhuhuhuhuhu...
>>so pas nie kul 11.30 a.m ak adalah penonton barisan pertama di cinema bukit tingkat k...
>>hehehehehehe...inilah illustrasi citer tersebut..(merepek je)





>>bakal menangis lagi.......huhuhuhuhu


No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen