faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Wednesday, December 22, 2010

wujudkah lelaki yang memahami di dunia nie?

>>lelaki...
>>ermmmmm.......ak x paham lelaki nie...
>>ni laa sifat sesetengah lelaki berdasarkan pemerhatian ak..
>>not all of them but certainly..
>>ni lah ciri-ciri lelaki bangsat tersebut..


  • mase mula2 nk kat sum1 sanggup bermati-matian..da dpt diabaikan n x dihargai..
  • kalo nak pilih pasangan always nak yg perfek tp xsedar dri sendiri x perfek..
  • suke2 aty je nak pasang dua tiga...n kalo da dpt ape yg dia nak, blah camtu jew..dia x pape tp girl tanggung perot yg memboyot..
  • suka cari kesalahan org lain demi nk selamatkan diri or nk escape from sumtink..
  • suka bergantung pada girl..
  • orang yang paling expert dlm bab buat alasan..
  • x suke berterus terang..
  • dll..
>>banyak ag sebenarnye..
>>susah nak cari yang betul-betul memahami diri wanita..
>>ermmmmm...
>>aku xnak laa ckp aku benci lelaki..
>>sebab aku ade abah,adik,atuk n sedare lelaki..
>>aku just meluahkan ape yang aku rase..
>>aku sendri??
>>tiada sesiapa yang inginkan aku so aku just wait n see..
>>susah-susah ummi n abah je carikan...
>>huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

-------> MAHER ZAIN FAHAM ISTERI DIA X??HUHUHU just ayat tambahan






No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen