faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Wednesday, December 15, 2010

tempahan makanan pengantin

>>aku ni skunk mmg agak berminat laa nak berniaga nie..
>>huhuhuhu..
>>nie ak nak promote lak laa kan..
>>berdasarkan tajuk post tersebut, ummi ak skunk nie ngah amek tempahan tersebut..
>>hasil usahasama aku dan beliaw..
>>aku dan beliaw akan bergabung di dapur untuk menghasilkan makanan pengantin..
>>n aku jugak yang rancang menu n tentukan harga..
>>hehehehehehe..
>>di bawah nie antara sample makanan pengantin yang dah disediakan pleh aku n ummi aku..
>>kalo berkenan taw kan nak kol sape..
>>same person with people yg incharge hantaran gubahan perkahwinan..
>>ok??


~sotong yang disumbat inti daging n carrot then di panggang..afta dat dituang sos black papper~


~isi udang cincang digaul dengan tepung,daun bawang, cili n others n dibulat2kn then golek lam bread crumbs n goreng!~


~goreng sayur ngan udang n sos tiram~


~potong sotong bulat2 then celup tepung n goreng~


~bawang putih, serai, halia ditumis n campur sos thai..tuang atas ikan~


~perap ayam n kukus dulu..then tuang kuah percik baru bakar lam oven~


~sotong yang disumbat beras pulut direbus dalam santan hingga pulut masak~

>>inilah antara makanan pengantin yang terdapat dlm menu...
>>tak semua gambar dipaparkan disini..
>>ini hanya sebahagian sahaja..
>>dan juga gambar ini hanya sample sahaja..
>>makanan yang akan dihidang untuk pengantin akan dihias lebih cantik, glamour n vogue gitu..hehehehe..tapi ini benar k..

>>jika ingin tahu lebih lanjut just call my ummi k..
>>or dtg umah..bincang ngan my ummi..
>>tapi ingin diingatkan bahawa

AREA TEMERLOH ONLY!

>>ini kerana ia termasuk servis penghantaran..
>>anda berminat??

4 comments:

  1. sedappppppppppppppppppppp.....
    bile ko nk bt tok aku?????
    aku tau nt aku kawen aku nak ko bt kn tok aku ek.

    ReplyDelete
  2. nk tau lebih lanjut bole x?
    sy tgh cari org utk wat makanan pengantin kt desa murni kerdau, temerloh..2hb 7 nih..
    standard pakej bape harga nyer?
    azuwandi@gmail.com

    ReplyDelete
  3. nak taw harga boley tak... sagittariusniena@gmail..

    ReplyDelete

superb komen-ngomen