faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Tuesday, December 28, 2010

chini lake..

>>aritu aku ikut ummi yang ikut makndak nak g kenduri sepupu mereka di FELDA CHINI TIMUR...
>>so alang2 aku ajak abah singgah tasik chini..
>>ade 3 tujuan..

  1. nak try tanya pasal praktikal kat situ..saje meramaikan senarai..
  2. x penah pegi walaupon dikenali sebagai anak jati pahang..
  3. saje nak jalan-jalan..huhuhu
>>tapi nie yang aku nak citer nie resort dy..
>>n kitaowank lak pegi x lame sebab kena g ke 2nd kenduri..
>>so just jalan2..snap2 picca..tengok2..tanya psal praktikal n then balik..
>>tapi abah janji satu hari nanti abah akan dtg bawak kitaowank naik bot round 1 tasik chini..
>>lagipon 2 boy yg kena ciken pox tu tinggal..
>>taw je la my abah..kalo x cukup anak2 dy dy xsuke jalan2 happy2..
>>tasik chini nie xde laa cantik mane tapi just damai je jiwa kalo kite stay kat situ..
>>x sabar deh maw pergi..hihihihi
>>just rehatkan mata anda tatap ini gambar k..

ENJOY!!


















JOM!!

2 comments:

  1. wey faa...selendang ko pkai 2 ke yg ko send pic kt aku hr 2?
    kt tmpt aku selendang 2 rm7 only...

    ReplyDelete
  2. murahnyer..tolong belikan 2 leyh??kaler pink cair ngan biru pekat..tolong ek..nnt ko dtg as ko bawak laa...kat sini rm1o..yg aku mms aritu laen..

    ReplyDelete

superb komen-ngomen