faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Wednesday, August 3, 2011

mereka pregnant


>>assalamualaikum...

>>bestnye kawan2 aku nie....
>>ade suami n bakal jadi ibu di usia muda (sangat muda lebih dari seorang kanak2...diowank x matang ag!)! :)

>>tahniah yunks!
>>nnt bile baby tu da kuar dr perot kowank ak nak kiss bnyak kali bleh??hehehehehehe

ayu nord...
kawan sekolah teknik puteri...
duk kat ampang je so rasenye boleh laa kot kalo aku nak g culik anak dy nanti...hahahahaha!
nanti anak ko mesti mcm nie..
sebab mata besar mcm ko...




mek sha or name ic nye 'Aisyah Ariff..
kawan aku tyme kat kolej dulu...
nun duk jauh kat Jepung ngan asben dy....
so kalo dah duk Jepung mesti laa terkenan anak jepung kn??hikhik..
mata sepet gitu..(kalo x terkenan pon ank dy for sure mata sepet gak...sbb maknye pon mate sepet..hehehehe)
macam kat bawah nie boleh??
----->rindu kowank..........(aku bile plak ek nak jd cam kowank?)

15 comments:

  1. hahah...speechles !! mne taon laa ko dpt pic ak nih !! gilewwww !! hahahha~

    ReplyDelete
  2. muda muda dah jadi ibu. :)
    alhamdulillah.

    ReplyDelete
  3. wahhhhh
    dah ada anak diorang nih

    ReplyDelete
  4. ayu:: hehehehehe.....rindoo nak jumpe ko!

    ReplyDelete
  5. farah:: taw xpe...rezeki diowank

    ReplyDelete
  6. hans::nie mesti kes xbace abes nie...diowank BAKAL dapat anak laa...

    ReplyDelete
  7. sgt like!!! semoga faa plak lepas ni,,,aku nk kiss muaahh muaaahhh kt anak Faa nnt..hehe

    ReplyDelete
  8. thehehehe...aku sokong eycah!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. haha. jelesnyaa ! pape pon congrates kt diowang :)

    ReplyDelete
  10. cik mina oit.....ko pon ade kan??aku ligi gak dak ni.....weh lame xdgr berite...

    ReplyDelete

superb komen-ngomen