faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Tuesday, August 9, 2011

teringin nak jadi UMMI,MAMA,IBU,MOMMY!

>>assalamualaikum...

>>kowank penah x tengok iklan nie kat tv??

ade baby girl tu dy nanges2 lam katil dia... abang baby girl tu buat mcm2 nak soh adik dy diam.. tp adik dy still nanges2... then ayah baby tu dtg baru dia diam.. xlama pas tu nanges lagi.. then mak baby tu plak dtg.. dy diam.. siap suke2 lagi.. lepas tu baby tu nanges lagi n si abang xbagi parents dy g kat baby dy.. bile tgk rupa2 nye si abang dah gantung gambar parents dyowank kat depan baby tu..tu yg baby tu diam tu...

>>penah x tgk??
>>aku rase family tu suweet sgt2..

>>aku nak jugak jadi seseorang yang ade syurga bawah tapak kaki dy...

>>nak jugak ade anak cerdik2 cam lam iklan tu..

:")

>>Insyallah..satu hari nanti ko akan jadi jugak Faa..!

>>dulu aku dah berpengalaman dah bawak baby kuar jalan-jalan...
>>wahh..terasa bangga kejap jadi seorang ibu untuk sehari...

>>tyme tu aku kuar ngan AIN,FARAH,NADZ,DARL g Tesco Rawang...
>>aku bawak laa Baby Hana nie...

>>kowank knal x Baby Hana nie??
>>nanti aku story laa pasai dak kecik nie k...

>>dy baik sangat..
>>xbuat perangai pon...
>>dengan orang lain pon dy oke..
>>xde nanges2 pon...

>>so senang laa jadi mommy dy utk sehari...
>>terasa semua mata2 kat Tesco Rawang memandang kat aku terasa kagum dengan ibu muda cam aku.. *hyperbola (padahal xde sape pedulikan aku :| )

>>tgk laa gelagat dy ngan kawan2 aku....

-Hana nie mmg susah nak soh bergambar...abeh2 muncung aku yg over nak soh dy pandang camera-

-ini lah ibu muda rock...maen game pun ajak Hana gak..ahahhahahha-

-aku terasa tua disitu-



>>rindu ngan Hana!

>>rindu ngan Ain, Farah, Darl,& Nadz n sume2 kawan2 kat Rawang..!


p/s-ade tokoh x jadi Ibu??huhuhuhu

6 comments:

  1. grrrrr bahaya dah budak nih nye penyakit,,,,sabar2 ye faa.

    ReplyDelete
  2. dayah:: sabar laa nie...kalo x da lame ak pakse org kawen ngan aku..hahahahahah...

    nak amek anak angkat laa...oke x??

    ReplyDelete
  3. diri sendiri lom lepas lg nk tanggung org lain lak ko...da pikir abes ke faa?

    ReplyDelete
  4. bkn skunk laa...hadoi....maen2 je.....dayah siyes ni ak takut nie...

    :)

    ReplyDelete

superb komen-ngomen