faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Tuesday, August 9, 2011

siapa Baby Hana Humaira?

>>assalamualaikum..

AMARAN!! ENTRY INI MENGANDUNGI GAMBAR COMEL YANG BANYAK!

Hana Humaira...
sedap tak nama tu??
secomel orangnye..

Hana Humaira ni baby jagaan adik aku, Angah masa tahun 2009 haritu..
lepas SPM adik aku punye keje jadi babysitter..
dy jaga Hana Humaira, anak kawan ummi & abah..

kebetulan penjaga Hana yang sebelum ni baru lepas beranak..
so sedang elok laa lepas penjaga dy habis berpantang..
Angah pon maybe sambung study...

Hana ni baik sangat..
Angah jaga dia berhalus sangat..
so Hana ni memang manja ngan Angah..

ummi ngan abah pon slalu nak balik keje cepat2 je sebab nak maen ngan Hana..
aku tyme tu kat Aloq Staq slalu rindu ngan dak tecik nie..

kitaowank satu family slalu..
-bawak dy g jln2..
-bawak dy g kenduri..
-belikan dy macam2..

n even kitaowank pon smbut beday dy...
sangat2 meriah...

tapi semua tu x lama..
Angah dapat tawaran belajar kat UiTM Dungun..
kitaowank plak time tu nak pindah ke Temerloh..
so terpaksa laa berpisah dengan Baby Hana..
sedih kot time tu...
paling sedih skali aku tengok Angah laa..
tapi Angah nie memang org yg susah nak nanges..
Angah memang kental..
aku je yg nanges beria..huhuhuhuhu

banyak lak pot pet Faa nie...
jom layan gambar!


-ni ari 1st Hana datang umah kitaowank


-sebelah tu anak sepupu aku Sofea Natasya..dy laa kwn Hana..balik je tadika teros dtg umah kitaowank..



-masa ni ari 1st aku jumpa Hana..




-comel x Hana makan apple??huhuhu



-kalah mak datin youuu...ni Baby Datin..



-tengok gaya dy bangon tido....


-tyme ni Hana nak ikot aku kuar...hehehhee...dy mmg pantang tgk org kuar dr pintu..mesti nak ikot..


-tyme nie Hana demam tapi dy still happy....



-croc tu Ummi yg belikan...comel je kan kalo baby pakai croc..


-tyme nie bawak dy g Ulu Yam...tapi Hana ni xsuke mandi air sejuk..tu yg sekejap je dy mandi..



-muka baru bangon tido..


-comey!!!!!!!!!!!



-ada gaya Awie x??


-tangan besar gedabak tu tgn aku...aku suka suap dy makan...tapi Angah xsuka kalo aku yg bagi Hana makan sebab.....


-ni laa hasilnyer kalo aku yang suapkan Hana...huhuhuhu..kalo Angah suap,bersih woooo muke Hana..


-teka laa ni hasil kerja sape??


-bawak dy g Bank..


-bawak dy g kenduri..


-tyme besday Hana yg ke-1..dy nanges sbb dy nak pegang sendiri pisau tu..huuuu




-saat nie sedih....hari last Hana ngan kitaowank..... *lap air mata


even kitaowank dah xjaga Hana..
Ummi ngan Abah still g tengok Hana kalau g Rawang..


-tyme ni 1st tyme g tgk Hana lepas kitaowank pindah...aku n Angah xde...belajar..






-ni plak 2nd tyme g tgk Hana...
-Hana dah boleh berjalan...
-tapi Hana dah mula kenal orang...
-xnak dipegang sangat..
-even Angah nak dukung dy...
-tyme ni baru aku nampak Angah nanges...
-sedih kot...

:(

-tapi keletah Hana wat kitaowank happy...
-Hana menari..ketawa..
-n dah pandai maen auww chak! ngan kitaowank..
-huhuhu



skunk da lama xpergi Rawang..
Abah bz sangat...
so dah lama tak tengok Hana....

RINDU HANA HUMAIRA!

P/S-Ummi...nak baby baru please.. : )

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen