faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Monday, January 9, 2012

BLACK FOREST CHEESE CAKE today on my birthday?



Sedap x? Arghhh air liur aku mencair kalo tengok ni. Nooo..Its not today. Kek ni dimakan pada 4 January 2012 yakni 4 hari sebelom hari jadi aku. Sob sob. Aku nak makan hari ni, sempena hari jadi aku! Boleh x?

Rilek..resepi dah dicari. Skrang ni tunggu nak mintak per-missyi-yone dr myummi utk mengsupport perbelanjaan membeli bahan-bahan nak buat mende ni. Please ummi..for my birthday. Nak tunggu gaji lambat lagi. Duit lam poket lak dah yilek. Hehe. Doakan ummi aku bagi k!

Aku jumpe resepi ni kat akak blogger masakan, Kzai (Teratak Impian). Terliur beb melihat hasil air tgn beliau. Jom usha. Click (^_^). Hehe. Mintak-mintaklah menjadi hasratimpianharapan aku nak buat Black Forest Cheese Cake ni. Auum!

-thanks to her, my cousin Yong sebab sudi temankan aku yg ngah mengidam kek 4/1/2012 aritu-

-amacam?lazat dilihat?-

-so g try rase guna duit sendiri!hihi-

p/s: aku bukan kedekut. tapi berjimat. auuw!

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen