faa's important things

pengikut tuan punyer blog

faa's collection

ayam (46) brownies (1) bubur (5) cake (27) chocolate (32) crepe (11) crepecake (1) cupcake (2) daging (21) desserts (65) drinks (18) icecream (3) ikan (16) itik (1) japanese food (5) just.kawan.faa (10) juststory (56) kimchi (2) korean food (7) kuih raya (6) kuih tradisi (16) lauk simple (22) lovers (42) meals (62) mee (25) mexican food (1) mysayangs (27) nasi (20) pancake (3) pasta (2) pastry (8) pie (1) pizza (1) popcorn (2) practical training (6) pudding (18) roti (21) sayur (38) seafood (17) simply faa's recipe (217) snack (32) soup (19) study (10) telur (7) tentangfaa (36) walking-walking (37) western food (40)

Friday, December 23, 2011

cake in jar

Pernah dengar x? Aku baru dengar tadi n ianya sangat suweet! Comel kot. Lepas di gugel2, akhirnya aku jumpe cre nak buat dia. Senang je. Aku tengok kat SINI.

Korang musykil x macam aku yg sedang musykil pas tengok resepi ni? Dia bakar dlm balang kaca ni ha! X pecah ke cik non?

Tapi kalau nak try ape salahnya kan? Balang ni pon balang free mayonese n Prego. So takde la terkilan sangat kalau pecah. Wahaha.

Nanti kalo aku try n menjadi, aku post entry pasal ni k. Tapi kalo xjadi aku akan buat senyap seolah-olah takde ape yg terjadi. Bukan kat korang je, even kat parents aku. Huuhuhu.




Comel kan? Hai cake in jar, pasni aku rasa ko plak popular mengatasi Cupcake n Macaroons. hihi

p/s: yang aku A Jar Of Hearts by Christina Perri. Hihi

No comments:

Post a Comment

superb komen-ngomen